Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk


Nadia
wanneer moet je beginnen uitkijken naar een kleed?
Ik trouw volgend jaar in juni.Ik ben al de sites van trouwjurken al afgegaan. Ik heb trouwens al heel veel mooie kleedjes gezien. Maar nu vroeg ik me af wanneer je voor een kleed moet beginnen uitkijken? Ben ik te vroeg? Hoe lang op voorhand zijn jul...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-7-2005 21:03:19

pegie
Bruidsjurk
Ik huw Juli 2006,ik ben niet echt het type om in het wit of creme te trouwen, en nu had ik hed idee opgevat om een jurk te laten maken bij Veerle Praet in Brugge,een echte prinsessenjurk met veel zijde, brokaat etc heeft er al iemand ervaring mee, er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-7-2005 1:17:51

Katrien
waar alternatief voor trouwjurk?
Hoi,Ik trouw pas volgend jaar september, maar ben nu al aan het denken over de trouwjurk. Ik denk niet dat ik voor een traditionele trouwjurk zal kiezen (is nogal pricy voor 1 dag), maar weet er dan iemand in welke winkels ik een leuk alternatief voo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 22-7-2005 20:38:50

Silvie
trouwjurk?
Hoi, ik ben Silvie, ik trouw pas volgend jaar in november (dus ik heb nog even tijd).Ik ben op zoek naar een foto van een trouwjurk, met mouwen (en nu het moeilijkste) en met een officierskraag. Heeft iemand dit al eens gevonden? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-7-2005 19:29:48

cindy
Nachtmerrie trouwkleed
Hoi, Ik trouwde vorig jaar in september en hier zijn enkele probleempjes aan vooraf gegaan.De eerste pasbeurt van mijn trouwkleed was bij bestelling voorzien half juni, maar in praktijk mocht ik mijn bestelde jurk pas 1 week voor mijn huwelijk voor d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-7-2005 17:35:51

leslie
Trouwkleed merk vilais moda nupcial : te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-7-2005 21:57:19

An
eerste pas
Hey bruidjes,Ben zaterdag mijn trouwkleed voor de eerste keer gaan passen en t was echt super. k Heb op voorhand zo getwijfeld en ben zo onzeker geweest (had nl de rok laten veranderen.. 2 rokken gecombineerd eigenlijk en kon me niet goed voorstellen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-7-2005 10:53:11

Vicky
Bruidsjurk Pronovias
Hallo allemaalAls ik zo in de boekskes kijk valt me op dat alle bruisjurken die ik mooi vind van Pronovias zijn. nu mijn vraag, zijn dat erg dure kleren (het ziet er wel zo uit). Heeft er hier iemand een kleed van Pronovias?Ik ben veel te vroeg om ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 30-6-2005 16:12:08

Mieke
Bruidsjurk Rembo Styling te koop
Hallo bruidjes in spé,Ik verkoop mijn bruidsjurk van Rembo styling. Gebroken wit, maat 40 (niet geretoucheerd, oorspronkelijke staat, dus makkelijk nog te retoucheren), topje en rok ( met heel klein sleepje). Geïnteresseerden kunnen me hun ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 27-6-2005 9:20:53

Gaëlle
dieet
hoi bruidjes!sinds ik mijn kleedje ben gaan passen (een 36-38) ben ik ongeveer 3,5 kg aangekomen (tja,verlovingsfeestje hier, drink op het appartementje daar, een lange winter achter de rug :) ) normaal zou ik dit niet erg vinden maar moet ik mij nu ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-6-2005 13:28:40

eva
niet in het wit trouwen
In tegenstelling tot de meeste aanstaande bruidjes wil ik niet trouwen in een klassiek wit trouwkleed.Zijn er bruidjes die hiervoor een alternatief hebben?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 24-6-2005 11:34:34

Mieke
trouwkleed passen
Hoi allemaal,Ik moet morgen mijn trouwkleed gaan passen. Spannend!! Wat moet ik nog meenemen buiten mijn schoenen? Misschien ook mijn juweeltjes enzo...Groetjes Mieke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 7-6-2005 16:30:04

ines
te koop
Hallo, Ik verkoop mijn trouwkleed : een prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit twee stukken, (de rok is van jutte)met sleep van ongeveer 1,5meter lang,de rok wordt achteraan met rits gesloten en de bustier met knopen- voor bruidjes van ongev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 7-6-2005 16:02:50

Tanja
TIPS voor een trouwkleed
Hallo aanstaande bruidjes,Ik wil even een positieve ervaring met jullie delen.Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een "speciale" trouwjurk en zo niet direct hun gedacht kunnen vinden in de "klassieke" merken, raad ik aan eens ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-6-2005 22:19:47

pegie
Trouwjurk laten ontwerpen
Ik had nog een vraagje, alvast mijn exuses voor de fouten in mijn vorige bericht, ik had het beter eens nagelezen, maar heb het vlug getypt en erop gezet zonder na te lezen(foei ik weet het;-)) en tot overmaat van ramp moest alles in hoofdletters wan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-6-2005 9:39:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info